Warning: preg_replace_callback(): Compilation failed: invalid range in character class at offset 18 in /customers/7/2/b/cf374a9b7/webroots/r1083447/components/com_kunena/views/common/view.html.php on line 310

EMNE: interiør 73 camaro

interiør 73 camaro 9 år 9 måneder dager siden #15

Hei. Jeg har en 73 camaro lt z28 med hvit skinninteriør som har sett bedre dager. Vet noen om noen produkter som renser og noen produkter som farger skinn? Vurderer å endre fargen inni da hvit er ugunstig.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

interiør 73 camaro 9 år 7 måneder dager siden #23

  • Petter Topp
  • FRAKOBLET
  • Administrator
  • Innlegg: 6
  • Karma: 1
Hei Christpher.

Jeg restaurerte en Rover P6 i 88/89 og brukte produkter jeg mener heter Leather Magic. Produktene ble kjøpt første gang rett utenfor Sandvika og en tid senere fra et firma som lå i Rolf Hofmoesgate 25 (Ensjø t-banestasjon). Såvidt jeg vet er det skolesjefen i Oslo som er i denne bygningen i dag.

Det som kanskje er av betydning for deg er at jeg skiftet farge på to lærseter som var henholdsvis rødt og grønt til svart farge. Fargen og produktene ble også brukt på skai og vinyl. Interiøret i denne bilen ble som nytt og jeg så bilen igjen for første gang på 20 år i forbindelse med nasjonal motordag uten for rådhuset i Oslo og interiøret var like fint fremdeles.

Lykke til
Petter
Siste endring: 9 år 7 måneder dager siden av Petter Topp.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Tid til å lage siden: 0.054 sekunder